klik sini !!!

Wednesday 10 August 2011

sayu...

dua hari lepas, pg mall ( mall la sgt kan kt tmpat jin bertendang ni )....pg beli brg then masa dh siap, my pakcik ckp tgu kt entrance sb panas, takot ilham dmam lak nnt...dia pg ambik keta...masa tgh tunggu 2, ilham nk mkn koyem (aiskrim ), so aku belikan koyem tuk ilham...masa nk buka koyem 2, aku suh dia buang penutup 2 dlm dustbin, pas dia buang, aku pun ckp..." yee pandai"...dia dtg kt aku, trus kiss aku kt mulut....masa tu la aku perasan x jauh dr tempat ktorg tgh bermesra tu, ada sorang budak lelaki yang nak kutip2 derma utk umah anak yatim mana tgh tgk ktorang dengan pandangan yang sgt2 sayu...aku terkedu....mesti dia sedih, teringat parents ke, keluarga ke....series aku hmpir2 menangis....bdk tu prasan aku tgk dia, terus dia buat2 sibuk pg mintak derma kt org lain...aku pun sb sedih, lupa nak tanya or bg duit dket kt dia....
*
*
*
*
*

No comments:

Post a Comment